σήμερα με το που ανοίγω το e-mail μου βλέπω το εξής μήνυμα από το twitter...









έχει περάσει περίπου 1 ημέρα από την επίταξη και λίγες ώρες από τη μπούκα στα Σεπόλια και ο επιταξίας μας ακολουθεί;

δε θα πω ψέμματα, η πρώτη μου σκέψη ήταν να πέσω απ' την ταράτσα μήπως και ακολουθήσει κι αυτός και σωθούμε (εμένα εν τω μεταξύ θα με έπιανε κάποιου είδους σούπερ μαν και θα σωνόμουν)... μετά σκέφτηκα ότι και να μας αφήσει χρόνους ο επιτακτικός δε λύνεται το πρόβλημα (άσε που θα πρέπει να κινητοποιηθεί και ο σούπερμαν) οπότε σκέφτηκα να του ετοιμάσω ένα φωτο-αφιέρωμα, έτσι να το 'χουμε να θυμόμαστε...


κατ' αρχήν ο "άνθρωπος" είναι καραμπινάτος φασίστας... δε φτάνει που κάνει το χέρι "έτσι", του έβαλε και ο πατήρ-γελάς το "φ" από δίπλα για να μην ξεχνιόμαστε!
















είναι προφανές περί τίνος πρόκειται... (μας προειδοποιεί τι μας περιμένει δηλαδή)















σιγά-σιγά κωστή μου... με το συμπάθιο...


















άντε πάλι, το καταλάβαμε ρε παιδί μου!

















τι, θες να μας το τραγουδήσεις κιόλας;



















ναι, το λογαριασμό, μισό...



















θες δανεικά για να πληρώσεις, το φανταστήκαμε... και καταλάβαμε και από ποιούς θέλεις να τα πάρεις!


















thumbs up and... wait for it...







και για κλείσιμο, έτσι για να θυμόμαστε, περασμένα μεγαλεία... και με πορτογαλία μη σου πω...